Yardım

Bireysel e-Belediye

Sisteme Bireysel giriş yaparak ikametgah bilgililerinize lorem bilgilerinize ulaşıp güncelleyebilir, vergi borcu ve ipsum lorem hakkında bilgi edinip borçlarınızı Online olarak ödeyebilirsiniz.

    Yardım

Kurumsal e-Belediye

Sisteme Bireysel giriş yaparak ikametgah bilgililerinize lorem bilgilerinize ulaşıp güncelleyebilir, vergi borcu ve ipsum lorem hakkında bilgi edinip borçlarınızı Online olarak ödeyebilirsiniz.

 

Yasemin ÖzenBireysel Kullanıcı

 Ayarlar Çıkış

Kişisel Bilgiler

 
51264581220 0532 154 1215 Tomtom Mah. Eski Çiçekçi Sk.
No:3 Beyoğlu
12.95TL  
 

Beyoğlu Belediyesi Hizmetler

 
 
Beyoğlu Belediyesi İletişim Merkezi444 0 160EN
-
-
-
 
 

Gayrisıhhi Müesseseler ve Aranacak Şartlar

Gayrisıhhi Müesseseler :

Pasta, Börek, Tatlı, Yufka, simit, Poğaça, Mantı imalathaneleri, Ekmek Fırını, Ekmek çeşitleri imalathanesi Pizza imalatı Gıda maddeleri üreten veya paketleyen yerler, Tarım ürünleri paketleyen yerler Yemek üretim tesisleri Bal dolum ve paketleme yerleri, Tereyağ, Yumurta üretim ve paketleme yerleri Konfeksiyon imalathanesi Ayakkabı imalathanesi Peruk ve suni çiçek yapım yerleri, Matbaa ve Baskı atölyesi Hernevi Hurda deposu, Tomruk ve kereste depoları, Marangozhane İşlenmiş ve Kurutulmuş deri depolama yerleri, Oto yıkama ve oto kuaförleri, Oto tamir ve bakım servisi Lastik tamir atölyesi İnşaat malzemeleri depo ve satış yerleri Kuru temizleme ve çamaşırhane Gibi faaliyet gösteren tesisler Gayrisıhhi işletme olarak adlandırılır.

Aşağıda müessesenizin durumuna göre istenen belgeler hazırlandıktan sonra, Belediyemiz Ruhsat ve Denetim Müdürlüğüne Şahsen veya şirkette imzaya yetkili kişilerce işletme ruhsatı müracaatı yapılır.

İlgili işletmenin iş nev’ine göre Ruhsat ve Denetim müdürlüğü tarafından; İstanbul Büyük Şehir İtfaiye Müdürlüğüne (Yangın, patlama v.b yönünden) İlçe Tapu Müdürlüğü (kat malikleri ve muvafakat yönünden), Belediye İmar ve Şehircilik Müdürlüğüne (makina yerleşim projesi onayı ve imar yönünden), Belediye Zabıta Müdürlüğüne (çevre ve gürültü yönünden) Gerekli görüldüğünde diğer resmi-özel kurum ve kuruluşlara uygunluk görüşü almak için müdürlüğümüz tarafından yazı yazılır. Bu kurumlardan uygunluk görüşleri yazılı olarak Müdürlüğümüze ulaştıktan sonra oluşturulan ruhsat komisyonunca mahallinde tetkikleri yapılır varsa eksikler ve noksanlar giderilmesi için uyarılır. Eksik ve noksan yoksa Ruhsat harçları yatırılarak İşletme Açma ve Çalışma Ruhsatı basımı yapılarak imzaya sunulur. İmza işlemi biten İşletme ruhsatı Müdürlüğümüz tarafından ücretsiz olarak Çerçevelenerek Çevreye duyarlı kağıt çantası içinde şahsa veya imzaya yetkili kişiye teslim edilir. Verilen Ruhsatların aslı yönetmelik gereği İşletmede herkesin görebileceği bir yere asılır.

GAYRİSIHHİ İŞYERLERİ RUHSAT MÜRACAATINDA İSTENİLEN BELGELER

A GERÇEK KİŞİ (ŞAHIS) ADINA YAPILACAK RUHSAT MÜRACATINDA İSTENİLEN BELGELER
1. RUHSAT BAŞVURU BEYAN FORMU
2. T.C. KİMLİK KARTI veya NÜFUS CÜZDANI FOTOKOPİSİ
3. SİCİL NUMARASI KAYDI (Mali Hizmetler Müdürlüğü Gelirler Şefliği (Belediye))
4. VERGİ LEVHASININ FOTOKOPİSİ
5. TAPU FOTOKOPİSİ veya KİRA KONTRATI (Aslı veya Noter Tasdikli Sureti (Asıl Suretlerde Damga Harcı Makbuzu bulunacaktır.)) Kira Kontratı İŞ NEVİNE Göre Düzenlenecektir.
6. SAĞLIK RAPORU ASLI ("Bulaşıcı Hastalığı Yoktur" ibareli )
7. İMZA BEYANNAMESİ (Noter Tasdikli Asıl Suret)
8. YERLEŞİM YERİ BELGESİ
9. İKİ (2) ADET VESİKALIK RESİM (Son Altı 6 (Altı) Ay İçerisinde Çekilmiş)
10. ESNAF ODA KAYIT BELGESİ (Bağlı Olduğu İşkoluna Ait Esnaf Odasından)
11. YANGIN SÖNDÜRME CİHAZI ALIM veya DOLUM FATURASI
12. MOTOR BEYANNAMESİ - MAKİNE YERLEŞİM PROJESİ (3 Adet Olacaktır)
13. YAPI KULLANMA İZİN BELGESİ (Ekmek fırını ile akaryakıt istasyonları, ... için istenir.)
14. ÇALIŞMA İZİN BELGESİ (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından alınacaktır. Yabancı Uyruklulardan istenir.)
B TÜZEL KİŞİ (ŞİRKET) ADINA YAPILACAK RUHSAT MÜRACATINDA İSTENİLEN BELGELER
1. RUHSAT BAŞVURU BEYAN FORMU
2. ŞİRKETİN KURULUŞ GAZETESİ ve SON DURUM TİCARET SİCİL GAZETESİ
3. SİCİL NUMARASI KAYDI (Mali Hizmetler Müdürlüğü Gelirler Şefliği (Belediye))
4. İMZA SİRKÜLERİ (Aslı veya Noter Tasdikli Sureti)
5. VERGİ LEVHASININ FOTOKOPİSİ
6. TAPU FOTOKOPİSİ veya KİRA KONTRATI (Aslı veya Noter Tasdikli Sureti (Asıl Suretlerde Damga Harcı Makbuzu bulunacaktır.)) Kira Kontratı İŞ NEVİNE Göre Düzenlenecektir.
7. TİCARİ FAALİYET BELGESİ (İTO)
8. KEP (Kayıtlı Elektronik Posta adresi) - ŞİRKET KAŞESİ
9. YANGIN SÖNDÜRME CİHAZI ALIM veya DOLUM FATURASI
10. MOTOR BEYANNAMESİ - MAKİNE YERLEŞİM PROJESİ (3 Adet Olacaktır)
11. YAPI KULLANMA İZİN BELGESİ (Ekmek fırını ile akaryakıt istasyonları, ... için istenir.)
12. ÇALIŞMA İZİN BELGESİ (Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından alınacaktır. Yabancı Uyruklulardan istenir.)

KEP Nedir?

İstenilen Belgeler Yönetmelik Gereği Son 6 (Altı) Aylık Olacaktır

NOT: İşyeri nevine göre bu belgelerden bazıları arttırılabilir.

Gayrisıhhi Müesseselerde Aranacak Şartlar Bilgisayarınıza İndirmek İçin Tıklayınız.

 
 
 
 
 
Beyoğlu Belediyesi, Eurocities Avrupalı Kentler Birliği üyesidir.
 
© 2015 Beyoğlu Belediyesi